woensdag 21 augustus 2013

Gerard J.

Gedicht voor Gerard J., naar gelieve ook JanRotsgalmend te grunten of te burlen op de wijs van Dolly Parton's 'Jolene'.

Heb niks tegen valse nichten, heb iets tegen vals zingende nichten.

Joling, Joling, Joling, Joling
Ik smeek je toch, gedraag je als een man
Joling, Joling, Joling, Joling
Weet bijna zeker dat je dat best wel kan


Die facelift in belabberde staat
Dat ruige schaamhaarimplantaat

Al draagt een aap een gouden cockring
Dan blijft hij toch een lelijk ding
Je stem zo vals als schoolbordkrijt

Maakt dat ik je liever maar vermijd, Joling

Houdt me 's nachts uit mijn slaap
Liever nog een blatend schaap
Dan jouw geblèr over Shangri-laaaaJoling

Doe toch liever als die Goor
Of heb je daar de kracht niet voor
Hang die bolero's aan de wilgen Jodel-Joling


Joling, Joling, Joling, Joling
Ik smeek je toch gedraag je als een man
Joling, Joling, Joling, Joling
Weet bijna zeker dat je dat best wel kan

Je sterretje zakt dansend door het ijs
Brengt mij constant van de wijs

Zaait haat tussen de oren, Joling

Heb het helemaal gehad met jou
Als de sodemieter nou toch gauw
Enkele reis naar de tropen nemen, Joling


Joling, Joling, Joling, Joling
Ik smeek je
toch gedraag je als een man
Joling, Joling, Joling, Joling
Weet bijna zeker dat je dat
best wel kan 






Meer Columns, Anekdotes, Aforismen en Absurde feiten 
 vindt U hier



Meer gedichten vindt U hier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten