maandag 25 februari 2013

Inhoud Schrijfzucht Korte Verhalen

SchrijfZucht
Korte Verhalen

Grote verrassingen
Het eerste verhaal dat ik ooit -jaren geleden- heb geschreven

Schrijverbestevaertje
De dood en begrafenis van schrijver H.K.V.Mulisch

Robert V.
Een UKV, een Ultra Kort Verhaal over een Dikke Bestseller

Verwoest Arcadië
Een verhaal waarin ik de titels van een aantal boeken
van Nederlandse auteurs die ik heb gelezen heb verwerkt

Salinger
Bij de dood van een schrijver Jerome David Salinger

Vet Cool
Dikke Koele Taal

De onontkoombare Donkere Kamer van Damokles
Over een boek waar je niet omheen kan

Hangmat?
Een schrijfwedstrijd of Meedingen is belangrijker dan winnen 

Goodbye Daddy Cool 
De dood van een idool of de eeuwige roem 
 
F. Starik 
Een in memoriam 

Beste Sigmund
De droom en de brief
 
Blue Monday
Over de derde maandag van januari

Keuzes maken
a) een verhaal b) een blog c) beide

Don't shoot the guitarplayer 
Over een moordsong

Slecht nieuws
Van onze redactie   

Digidate 
  
Bel me dan niet!

Boodschappen

The Dead Parrot sketch van Monty Python VerNederlandscht
De dooie BN-er

Eenakter Drie mannen Een cel
Wie oh wie heeft de waarheid in pacht?

De ondraaglijke uitzichtloosheid van een leven zonder betaalde baan
of Flipje in Arbeidsintegratieland

Verjaardag van F. op 28 dec.
Ultra Kort Verhaal n.a.v. een Erg Onpersoonlijk Mailtje

Waar moet ik dan over schrijven???
Ultra kort verhaal over een interview van een zus door een neef

As
Het jaar na het overlijden van moeder

Boeken kaften?????
Een jeugdtrauma

PuberteitTijden
Het is nooit te laat om te leren

Zaterdagavond 1 december 2012 23.04 uur
Een kort koud verhaal

Verhuizenissen 
Ik woon dus ik kan schrijven

Vakantiemailtje
Groetjes uit Gran Canaria

Gemeenschap van goederen
Afscheid-scène van een huwelijk

Blijven slapen
Eennachttoestanden





Terug naar het Hoofdmenu




Geen opmerkingen:

Een reactie posten