zondag 24 februari 2013

Inhoud Schrijfdorst Gedichten

SchrijfDorst
Gedichten

Schrijfdorst I II III IV Bloemlezingen 

Van top tot teen Met een oogje op een vrouw

Advocaat van de liefde Voor Haar

Tuinvogelteldagdroom Voor mijn Schattebout

Valentijnsdaggedichten Drie Gedichten voor mijn Lief

Seizoensverbonden Vier gedichten voor mijn Beminde
  
Ik wil JE Ik wil JOU Voor JOU
  
Four Roses Voor R. F. N. en R.

Stadsgezichten Mijn kijk op de stad

Arabische Rente Economisch gedicht

De balk en de splinter Neerslachtigheden

  
On the Road Levensweg

Levensrekkend
Over het leven
Voor wat dat nog waard is

Gemiste Gelegenheid Patti Smith  
Singer Poet Hero  
Over een concert waar ik niet bij was

Ideetje voor een bandnaam Een PostPunkPoëem

Ammehoela! Hertaling Leonard Cohen's Hallelujah

 Zestig manieren Hertaling Paul Simon's 50 ways to leave your lover

Gerard J. 

Britpulp Poëzie Kuipkroketten en Rock'n-Roll

 Drs P. 
t.g.v. den tweeënnegentigste verjaardag van 
Heinz Hermann Polzer
beter bekend als Drs P. 24-08-11

Wilhelmina Kuttje-gedichten
Gedichten geïnspireerd door het radioprogramma RonFlonFlon van Wim T. Schippers.

Dichtersmiddag I Zondag 15-07-2012 Amsterdam Outsider Art Galerie


Dichtersmiddag II Zondag 9-06-2013 Amsterdam Outsider Art Galerie

Dichtersmiddag III Zaterdag 29-06-2013 Finale Festina Lente Poeziëslag 

 
Catfight ©KaterOzzy Zo istie
  
Nieuwslimericken
n.a.v. nieuwsberichten
Man slaat agent met bijl
Psychotische man vermist in Nieuw-West
Politie zoekt kalende bessenplukker in blauwgroene string
 

Ruigoord Vurige Tongen 2014
Foto's
Def. P.
Diana Ozon
Tosca Niterink
Willem de Ridder
Hans Plomp
Yvonne van Doorn-Mousset
Armand 


Juni Gedicht Westerpark 2014
Foto's en meer
F. Starik
Sabine Kars
Diana Ozon 

Een zekere 'Victoria'
en anderen 

 Juni Gedicht Westerpark 2015
 Juni Gedicht Westerpark 2016
Juni Gedicht Westerpark 2017

Bezoek ook eens deze site:
 De Schrijfartiest 


 
Terug naar het Hoofdmenu





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten