vrijdag 14 september 2012

Uitslag!

Gisteravond voordat ik in slaap viel heb ik mijn gedachten laten varen over 'hoe de samenstelling van de Tweede Kamer er uit zou zien als ik alle stemmen van alle Nederlanders uit had mogen brengen.'

De uitslag:
Groen Links: 45 Zetels
Om de hoognodige milieumaatregelen te kunnen nemen.
VVD: 30
Om de economische stand van het land te waarborgen.
PvdA: 15
Voor een sociaal accent, iets met kale kippen die ideologische veren hebben afgeschud en daarom niet meer te plukken zijn of zo.
PartijvdDieren: 10
Sympathiek clubje, tegen het neuken van mieren. En wie is er nou niet voor dierenwelzijn.
D66: 10 
Voor leuke praktisch onuitvoerbare ideetjes om de democratie te vernieuwen.
CDA+CU+GPV :10
Voor alle Christenen en Gristenen die zich namens God de rentmeesters van de Aarde wanen.
PVV: 10
Moeten eigenlijk allemaal DEAUD!!! Maar ik was in een milde bui, dus als uitlaatklep voor alle idioten die zich anders niet gerepresenteerd zouden voelen en ondergronds erger onheil zouden kunnen gaan uitrichten.
SP: 10
Idem, voor de Marxisten, Maoïsten, Leninisten, Trotskisten, Hoxhaïsten, Brezjnevisten, Daskapitalisten enz.

Dan hou ik toch nog tien zetels over, nou vooruit dan, Grondwetswijziging, het aantal leden der Tweede Kamer verlagen van 150 naar 140, opgelost!


Meer Columns, Anekdotes, Aforismen en Absurde feiten  
vindt U hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten