dinsdag 27 december 2011

Verjaardag van F. op 28 dec

Een mailtje dat ik hedenochtend in mijn mailbox mocht ontvangen.
Onderwerp:Verjaardag van F. ******** 
Datum:28 dec

Handig die Hotmail agenda herinnering.
Heb zelf nooit iets ingesteld, nergens om gevraagd, dat wordt automatisch door meneer/mevrouw Microsoft gedaan.
Kreeg eerder deze week bij geplande afspraken al te zien dat ik zowel op eerste als tweede Kerstdag afspraken had.
Wist van niks, moest ik ergens heen dan?!?!

Een E-mail verzenden: ik denk er zelf wel aan om mijn zus op tijd te feliciteren.
Shop voor cadeautjes: ik koop zelf wel iets leuks bij een winkel naar keuze.
Profiel van contactpersoon weergeven: jajajaja, ik weet hoe ze er uitziet en wat ze zoal doet, heb immers een bladwijzer voor FaceBook om het een en ander nader te kunnen bekijken.
Verjaardag bewerken: zuslief blijft op dezelfde dag jarig en wordt morgen gewoon weer voor de zoveelste keer 34 jaar.
De meldingen voor deze agenda wijzigen: nee hoor, laat maar.
Geen meldingen meer ontvangen: nee hoeft ook niet, mocht ik vroegtijdig gaan dementeren ben ik vast heel erg gelukkig met mededelingen die mij via deze onpersoonlijke weg bereiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten