woensdag 30 november 2011

Twitteringen Vierentwintig

Twitteringen
Spiegeling van de maatschappij
Vierentwintig 
 
Dichterlijke Dwalingen
Gelul in de ruimte
Vreemde volgers
Iedereen die last van humor heeft
Is voor mij een ROFLOL-model

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
wat mot ik nou met het Deutsche Lieferantenverband als volger...
#dtv
Reply:
Dat is ongetwijfeld in reactie
Op jouw TweetKreet
Dat er nog maar een halve worst in je koelkast lag

Mijn 350e follower
Volg ik gegarandeerd terug
En krijgt een speciale #FF
Wie o Wie??

Tweepdash is traag vandaag
Weet nog steeds niet wie precies me 350e follower is
Volgens mentions en hotmail-alert
Moet ik er nu toch meer dan 349 hebben

Shit ga ik ff boodschappen doen
En nu geeft Tweepdash ineens aan dat ik 354 volgers heb
Ik ga kijken wie #350 is
#Komikopterug
Ik ben bang dat @Subliemschoenen
Met hun collectie exclusieve damesschoenen en tassen
Dus mijn follower #350 is

Belofte maakt schuld
Oké daar gaat ie dan
Een #FF voor mijn 350e follower
Met terugvolgers zoals ik
Heb je geen klanten meer nodig

Als de tweeps in mijn TL
Nou eens al hun belangrijkste posts
Op bepaalde uren zouden plaatsen
Hoef ik niet meer de hele dag te twitteren
#Worktodo

Ik word gevolgd door @DavidBowieWcro
Mijn dag kan niet meer stuk
David Bowie - Heroes
We kunnen allemaal helden zijn
Al was het maar voor een dag
Of anders die viftien minuten van faam die Andy Warhol
Ons allen ooit toebedeelde

Losse Reply-tjes
marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
zo... lekker een date gepland...
en ik zeg niet met wie
Reply:
Die date van @marjoleinjupijn
Zal wel weer een afspraak met een timmerman zijn
Reply:
marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
zeg... spuit elf...
moet jij niet ergens wat 'occupy-en'
in een tochtig tentje...
Reply:
Ik was druk met andere dingen bezig
In mijn warme drijvende bungalow
Liet het de dames uitvechten
Wachtte geduldig mijn kans af
Om met een rake opmerking te komen
Deze Spuit11 ejaculeerd nooit voortijdig

MrsvanP Rebecca
Het was een ware catfight!
Reply:
En als er mannen meedoen
Is het geen catfight meer
Dan is het een TweetFitty
#Q Q le Q 

#NieuwSpreekwoord(1)
Steun aan de knoflooklanden
Is water naar de Middellandse zee dragen
Reply:
marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
tssss... nou ik gebruik ook altijd knoflook..
#nederlandknoflookland
Reply:
Ik ben het Noorden niet kwijt hoor
Ben erg voor EU-steun aan zuidelijke landen
Deze vreter weet waar Sara de knoflook haalt
Je moet je door mij niet te snel op je Knoflookteentjes getrapt voelen

Ben het noorden niet kwijt
Noch buiten Westen
Voel me niet in mijn Zuiderkruis getast
Fok! hoe maak je dit af met iets over het Oosten
#Durftevragen

Mijn aurora borealis schijnt
Mijn Crux tintelt
'K maak gebruik van Occidentale krachten
En Oriëntaalse wijsheid

Er werd door Nederlandse en Duitse meteorologische instituten een fikse vorstperiode voor West-Europa halverwege November voorspeld.
#NieuwSpreekwoord(2)
Je moet al die berichten over een Horrorwinter
Maar met een zak strooizout nemen

Een parlementslid van de Democratische Arbeiderspartij in Zuid-Korea heeft op een bijzondere manier laten weten dat hij het niet eens is met een omstreden verdrag met de Verenigde Staten.
Hij gooide tijdens een stemming over het verdrag met een kleine traangasgranaat.
De traangasbom kwam van links
#Huiliehuilie

De 9-jarige Jossef uit Eritrea en zijn moeder mogen in het asielzoekerscentrum in Alkmaar blijven en van daaruit aan hun vertrek uit ons land werken. De twee mogen hier niet blijven, maar hoeven niet nog eens eerst te verhuizen naar de gezinslocatie van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers in Katwijk.
Jossef Krijgt vast ook een paar bruine boterhammen met kaas mee
Voor onderweg
VanA(lkmaar)naarB(uitengooien)

De boete voor een aantal verkeersovertredingen wordt per 1 januari bijna verdubbeld. Onnodig claxoneren kost de automobilist die erop gepakt wordt niet langer 180 euro, maar 350. Ook verschillende andere boetes zijn straks fors hoger.
toeteren naar vrienden kost dus volgend jaar 350 euro.
ben ik even blij dat ik geen vrienden heb.
alleen maar voordelen
Reply:
Vrienden die naar mij toeteren
Kunnen dus naar hun geld fluiten 
#Zijnzenuhelemaalbetoeterd 

wltrrr WaltervanderCruijsen
Bellen in de auto gaat straks 220 euro boete kosten.
Prijzen voor twitteren en 'i like'-facebook nog niet bekend.
Reply:
Hard neuriën op straat 60 Euro boete
Fluiten 80
Elkaar luidruchtig begroeten 60
Zingend op een rijwiel op de openbare weg 
100 Euro

#Verkeerssiuatie 
Vrouw in boerka
Kwam van links
Wilde claxonneren
Toch maar niet
ToeterBoete €350,-
Heb haar rechts ingehaald
#Magdat? #Durftevragen

Dion Graus was er waarschijnlijk overheen gereden
In z'n bolide
Met bumpersticker
'Ik rem niet voor Moslims'

European Space Agency (ESA) gaat vanuit de ruimte zoeken naar wietplanten in de Limburgse maïsvelden.
Voorjaar 2012 begint in Noord-Limburg een experiment, waarbij per satelliet naar wiet wordt gespeurd middels het onderscheiden van golflengtes van de verschillende gewassen.
Het feit dat er op deze planeet nauwelijks sprake is van enig intelligent leven
Zou voor de ESA juist aanleiding moeten zijn om verder te kijken

ESA en NASA sturen wiskundige boodschappen
En Beethoven liedjes de ruimte in
Maar dan komen de aliens op de lucht van onze wiet af
#Datzoutochwatzijn

Er wordt vaak beweerd dat astronomisch duur wetenschappelijk onderzoek
Weinig praktisch nut sorteert
Maar we hebben inmiddels de teflon-pan
Wiet-detectie
En de mogelijkheid om Dries Roelvink heel erg ver weg te schieten
Noem dat maar niks
#Ruimtelijkinzicht

AndrewvBoxtel Andrew van Boxtel
Ja ja ja, rest me toch de vraag
waar de smurfen vandaan komen
Reply:
De Smurfen komen hier gewoon uit de waterkraan
Uit de waterleidingduinen
Waar de Smurfenhuisjes staan
*Smurfenlied Vader Abraham neurient *

Ga je met die muts naar bed
Ja dat is mijn eigen fout
Daar ben ik ooit dus mee getrouwd
#Lalalalalalaladalalaladalalala

Fok de wereld
Plant uzelf voort

Me bank( ING)
Stuurde een nieuwsbrief:
'Geachte heer,
We willen u als trouwe spaarklant graag belonen.'
LOL trouwe spaarklant
Moi?!?!

JanCremer2.0
Schrijf Weergaloos
Creëer Totaalliteratuur
Denk Melagomaan
Start BlitzKrieg
Word Bestsellerauteur

Kick words
Make sentences
Occupy empty pages

Macho Moi?
Ik ben lid van het slappe geslacht
En heb een zwak voor sterke vrouwen

Op 26 november verjaarde Anna Mae Bullock beter bekend als Tina Turner, ze bereikte die dag de leeftijd van 72.
 
Een song op haar (onder)lijf geschreven

Via Groupon een organisatie die kortingen op allerlei producten en diensten aanbiedt op internet, kunnen vrouwen bij Laser Surgery, een kliniek voor esthetische chirurgie een schaamlipcorrectie inkopen voor 999 euro, waar deze normaal 2000 euro kost.
De woordvoerder van Laser Surgery Erwin Kettmann legde het een en ander uit in de TROS-nieuwsshow.
Als de labia minor bij het fietsen tussen de spaken beklemt raken
Of ze u bij felle tegenwind om de oren klapperen is het nog vroeg genoeg

Overweeg de zin:
'zij had schaamlippen
Die mij enigszins aan saloondeuren
Van een middelgrote bar deden denken'
In mijn roman te gaan gebruiken
 Nagekomen bericht
Denk ik dat ik met onzin bezig ben 
Worden er dus gewoon Kamervragen 
Over het vermiste paard van Sinterklaas gesteld 
#HetmoetooknietGekkerWorden
Het gaat hier om een lid van dezelfde partij die zich enkele weken geleden nog heel veel minder zorgen maakte om het lot van de 18-jarig asielzoeker Mauro Manuel die naar Angola zou kunnen worden uitgezet.
Volgens mijn eigen waarnemingen ben ik vrij prettig gestoord, maar zijn de mensen die tegenwoordig in het parlement zitting hebben minstens net zo erg.
Er is wel een klein verschil.
Zij worden betaald om de democratie te bewaken, om van belastinggeld zinnige kanttekeningen bij het beleid van de regering te plaatsen namens het Nederlandse volk door wie zij gekozen zijn.
Ik ben poëet, nar, schrijf af en toe eens iets in een blogje, kijk toe en probeer mijn harde gelach te bedwingen.

Wat vooraf ging.
Zie wat ik eerder over de zaak mauro schreef:
Meer Columns, Anekdotes, Aforismen en Absurde feiten vindt U hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten