vrijdag 7 oktober 2011

Twitteringen Speciale editie I

 Twitteringen 
Spiegeling van de maatschappij
Speciale editie I
 De NS introduceert de Plaszak

Deze editie is nauwelijks aan redactie onderhevig geweest.
Ik slinger hem online vanwege de actualiteit.
Het is een bloemlezing van de reacties van OV-reizegers op Twitter op het nieuws dat in afwachting van treinen waar je gewoon naar het toilet kan gaan in 2025 de #plaszak als Noodoplossing wordt ingezet.
Ik heb er zelf ook maar wat aan toegevoegd, zo ben ik nou ook wel weer.

wltrrr Walter
Nu nog een met brievenbusopdruk? RT @Bonostaff: ROFLOL NS komt met plaszak voor reizigers in sprinter - Binnenland - VK bit.ly/oYkFZt


De NS komt met HogeNoodOplossing Zeker genoeg van al die zeikers die vinden dat er niet alleen vervoer maar ook comfort geboden moet worden

Binnenkort komt de NS vast wel met een definitieve oplossing van het toiletgebrek in treinen Veewagens met een plasgootje

nice2you Nicole
@poeetweet als ik de ns was deelde ik teenaladys uit.

wltrrr Walter
Is #plaszak al trending? #TT

RianVisser Rian Visser
Op mijn OV-chipkaart staat een vrouw die hard rent, terwijl trein net wegrijdt. Waarom ze lacht, snap ik niet. ow.ly/i/iHd5

wltrrr Walter
LOL RT @ArnoXXXL: tip voor de #NS: verwijder ook de zitplaatsen, staand passen er meer passagiers in een trein #oudetijdenherleven

wltrrr Walter
Volgens mij is het goedkoper zand en stro in de sprinters te gooien en na iedere rit de uitwerpselen eruit te harken. #plaszak

MrsvanP Rebecca
Naast #plaszakjes ook graag dweilen, plastic overschoenen en luchtverfrissers voor reizigers in sprinters @NS_online

wltrrr Walter
Check this video out -- das Taschen WC für den Man youtube.com/watch?v=YlCOjK… via @youtube #plaszak

nice2you Nicole
Ns het spoor bijster. geen vertraging vanwegen bladeren op het spoor, maar te veel plasszakken waar de machinist geen raad mee weet.

copsy Daniël Copsy ©
Een plaszak dus in de sprinters... van @NS_online . Zal ik gewoon voor de afwisseling de flauwe grappen voor me houden ?
Reply:
@copsy @NS_online Er werkt vast een humorist bij de NS Misschien kan @youpvanthek de planning gaan doen en hij/zij de oudejaarsconference

copsy Daniël Copsy ©
@poeetweet @NS_online lol, maar die conference hoeft niét meer geschreven. Je leest gewoon de plannen voor vd ns @youpvanthek

nice2you Nicole
En ik reis nog geen eens met de trein. Ff resetten. Terug naar bed en opnieuw opstaan. :)) #ander nieuws.

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
RT @GRRD70: na de #Plaszak gaat de #NS ook de #Poepdoos introduceren voor in de sprinter

PakeBeer Paolo Beretta
@poeetweet Conducteur mag ik in uw zak plassen?

wltrrr Walter
Ik ben benieuwd wannner de #NS #retalin gaat uitdelen op de perrons. #plaszak

Ik verdenk de NS er al jaren van dat ze urine opvangen en dat verwerken in de koffie #plaszak #lucratief

RonHoeks Ron Hoeks
Is er naast de plaszak ook een zakkenwasser beschikbaar in de trein?

wltrrr Walter
Nederland is weer internationaal in het nieuws, #plaszak staat op #4 Trending: Worldwide

wltrrr Walter
@poeetweet Schiphol: "Welcome to the Netherlands. As a token of our appreciation we offer you a free #Plaszak"

wltrrr Walter
Je ziet het al voor je, een nachtelijke sprinter vol dronken plaszakgebruikers #plaszak
Reply:
@wltrrr Voor dronken treinreizigers Heeft de NS XXL #plaszak Soort plastic slaapzak waar je bovenin bier kan gooien en het kan laten lopen

Het wordt nooit meer wat met de NS Het blijft maar dweilen met de gulp open #Plaszak

NS maak van de Hoge Nood een deugd Een gat in de bodem van de trein Waardoor je de herfstbladeren van de rails kan pissen #Plaszak

Moet u zo nodig treinen Wordt de blaasdruk u te groot De NS heeft de oplossing bij al uw hoge nood #Plaszak

Ik moet als schrijver natuurlijk ook niet te veeel zeiken over de NS Dan win ik die NS-publieksprijs natuurlijk nooit meer #plaszak

NormaleMensen Ronald Snijders
NS gaat reizigersonvrede beter kanaliseren: mensen kunnen elkaar straks met een volle plaszak in het gezicht slaan.

LinksLoeder links loeder
Nederland is weer het zeikland waar ik trots op ben #plaszak en #kloteweer

jazzpah Jazzpah
We kunnen ook als protest tegen die #plaszak massaal in een hoekje van de trein pissen... Wedden dat er in no time wc's gemonteerd worden.

Duckstadkrant Duckstadkrant
Duckstadse Spoorwegen deelt mee dat alle tandems op traject Snaveldoorn-Hamsterdam nu zijn voorzien van treeplank en plaszak.

BlackadderNL BlackadderNL
Zo af en toe heeft een vent dat. Ik zal hem vandaag weer eens wassen! RT @rhododenderon: Hoor ik nu iets over een plakzak !

jacqveldman Jacq. Veldman
Hiero: over de tragiek van het nodig moeten plassen, door zowel honden als mensen ------> bit.ly/qFuxwC

LinksLoeder links loeder
Dus, laarsen aan en trek een plaszak over mijn hoofd #regen

dmace dmace
De #NS levert vast ook Plaszakken met been-band. Voor mensen die regelmatig moeten overstappen.

MrsvanP Rebecca
NS komt reiziger met buikgriep tegemoet: Ook als je rauwe vis bij kiosk hebt gegeten moet je de sprinter kunnen nemen tinyurl.com/3udl6qk

Medewerkers van de NS zijn niet erg blij met de #Plaszak Ze voelen zich in de zak gescheten

De treinen tussen Amsterdam en Haarlem rijden niet vandaag Vanwege een #plaszak-breuk deze keer Op het traject worden toiletwagens ingezet

poeetweet Karel Nooitgedacht
RATPIP = Riding a Train Pissing in #Plaszak
Reply:
AndrewvBoxtel Andrew van Boxtel
@poeetweet RATVIP Riding a Train Vomiting in #Plaszak
AndrewvBoxtel Andrew van Boxtel
@poeetweet RATSAC Riding a Train Shiting in Cunductorshat

dmace dmace
De #Plaszak blijkt afgeleid van het laatste project van Steve Jobs: de iPee youtu.be/cUvai6JPpPY #Plasbuis

LinksLoeder links loeder
Weet u hoe arbeidsproductief NL zal zijn als de #plaszak verplicht wordt ingevoerd op de werkvloer! #nieuwmeteigenbedrijfslogo

AndrewvBoxtel Andrew van Boxtel
Straks kunnen suicidale mensen ook nog een bodybag op halen bij een van de NS-loketten!!! #NS. @poeetweet

dmace dmace
Fokke en Sukke doen ook een duit in het plaszakje bit.ly/nhn4Bq

gerdazwart gerda zwart
Dat valt nog lang niet mee. Plassen in een boterhamzakje #oefentweet #nattevoeten

KeesMat Kees Matthijssen
OK eentje nog: Nu is deconducteur letterlijk de pispaal #plaszak

dmace dmace
NS-omroeper: Deze trein zal niet verder reizen dan station Amersfoort wegens gebrek aan plaszakken... Excuses voor het ongemak. #NS

gerdazwart gerda zwart
Een vluggertje op het toilet van de sprinter zit er dus ook niet meer in..

Terrebelius Terrence Weijnschenk
En nu gratis plaszakken voor automobilisten die elke dag 2 uren in de file staan! Plaszak in wc-loze Sprinter nu.nl/binnenland/263… via @nunl

Terrebelius Terrence Weijnschenk
RT @trABrd: En voor #PVV-passagiers een brievenbus in elke trein. #plaszak

Terrebelius Terrence Weijnschenk
RT @harma4: Help! Gezocht voor #EditieNL, iemand die met ons de #plaszak wil uitproberen in de trein. Please RETWEET!

Terrebelius Terrence Weijnschenk
'Wisselstoring door uit het raam geworpen #plaszak' -"Wat moest ik er anders mee?" aldus gearresteerde passagier.

dmace dmace
De #NS #Plaszak blijkt dus een product dat al jaren in de supermarkt in de USA hangt. Welke NS-er is er op een snoepreisje geweest?

Terrebelius Terrence Weijnschenk
'Nog niet bestaande #plaszak nu al grote hype op Twitter" aldus onderzoeksjournalist

Terrebelius Terrence Weijnschenk
'#Plaszak verdringt #SteveJobs van eerste plaats veelbesproken onderwerpen'. Aldus...eh...mij.

dmace dmace
Wacht U tot het signaal geheel gedoofd is. Er kan nog een plaszak langskomen....

AndrewvBoxtel Andrew van Boxtel
In een keer heb je het!! Je wordt #Plaszak-uitdeler!!

RonHoeks Ron Hoeks
Eigenlijk valt het nog mee dat de #ns geen luiers uitdeelt.

Poldermanie Katinka Polderman
Oh nee... ga ik tuurlijk weer hele dag lopen rijmen op plaszak.'k hoop niet dat 'k m'n buurvrouws tas pak/bij het grijpen naar mijn plaszak.
Poldermanie Katinka Polderman
Dat ik liever in het gras kak/ dan in zo'n kartonnen plaszak of: Ik pis nog liever in de wasbak/ dan in zo'n papieren plaszak
Reply:
@Poldermanie Had je ik doe het nog liever op een glasbak Dan bij de NS in een plaszak al? #Zegookmaarwat

Poldermanie Katinka Polderman
Hahaha “@tjan: @poldermanie Ik moet net iets te nodig voor een asbak / Dus kom maar door met die recyclebare plaszak”


nice2you Nicole
Als je nu warme appelsap bij de ns krijgt is het geen zuivere koffie.


#Plaszak-en vol Prorail we've got a problem

De #plaszak is niet aan te slepen De plaszakgeitenbreiers maken overuren

Kan de #Plaszak niet gewoon in het ziekenfondspakket #Durftevragen

NieuwSpreekwoord Voor het plassen de trein uit gaan

Ik zat in de piepzak Was platzak En kon nergens een #Plaszak vinden

We naderen station Amsterdam Eindpunt van deze trein Vergeet u niet uw bagage en volle #Plaszak mee te nemen

Ik heb een #plaszak op mijn buik Mi NS-oehoeh
Voor als de treinen vertragen http://www.youtube.com/watch?v=ytf0M5fcqbs 

Poldermanie Katinka Polderman
LOL “@SpelenMetTaalOT: @Poldermanie 'k Gebruik gewoon de conducteur z'n jaszak / In plaats van een recyclebare plaszak”

bartfeikens Bart Feikens

Poldermanie Katinka Polderman
Schijnt dat PVV voorstel heeft gedaan geen plaszakken uit te delen in de sprinters maar gewoon brievenbusjes in de treinwanden te monteren.

Ik hoor dat die #plaszak eigenlijk alleen in geval van hoge nood Als trein in weiland staat is Dan heb ik m niet nodig #PisikwelTegeneenKoe


Poldermanie Katinka Polderman
Heute abend:Nobelaer Etten Leur. Komt dat zien,zijn nog kaarten.Vooraf pissen svp,er worden tijdens voorstelling geen plaszakken uitgedeeld.

Terrence Weijnschenk
RT : LOL: “: Lees net dat het NS plaszakplan niet doorgaat, er wordt nu kattengrind op de vloeren gestrooid”

 

Meer Columns, Anekdotes, Aforismen en Absurde feiten vindt U hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten