zaterdag 1 oktober 2011

Twitteringen dertien

Twitteringen
Spiegeling van de maatschappij
Dertien

Ter gelegenheid van wat nu alweer de dertiende (!) editie van Twitteringens heb ik besloten deze geheel te wijden aan een bloemlezing van mijn meest favoriete Tweets.
Mijn lieve Tweeps verdienen immers ook wel eens hun maximale 140 tekens of fame zal ik maar zeggen.
Uiteraard is de selectie die ik heb gemaakt erg persoonlijk.

noedrocca noedrocca
NicoleBus Waarom bundel je niet leuke tweets.
Kijk eens wat @poeetweet doet op zijn blog.
Erg leuk!
NicoleBus Nicole Bus
Ohhh, dan ga ik hem maar eens volgen
en kijken hoe @poeetweet dit oppakt?
Nice.
noedrocca noedrocca
doe maar ik volg @poeetweet al heel lang en zijn blog is echt leuk.
Kijk maar op zijn blog om inspiratie op te doen over twitter
Ik hoop dat je net zoveel plezier met @poeetweet beleefd als ik heb met hem.

poeetweet Karel Nooitgedacht
Ik moet toch eens apart mapje aanmaken met alle loftuitingen
#Promo-files
Reply:
marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
whooeehhhaahahahahah..... !!! :)))
(voor je aparte mapje :)
met promofiles)

mamiof3kids Brenda Pancratz
@poeetweet love it!!!

Renee_OZ2 Renée O
@poeetweet dank je *hugs*

Hassnae Hassnae Bouazza
@poeetweet Psies!

InekeWolf Ineke Wolf
@poeetweet graag gedaan Karel!

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet klopt

@poeetweet Ja, helaas

IkBenHetEcht Johan Wiersma
@poeetweet Haha, uhm oeps....

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet fantastisch :)

IkwilTIL Til
@poeetweet hè gat!

noedrocca noedrocca
@poeetweet doe normaal man

Marl0ne Marleen
@poeetweet beterschap!

noedrocca noedrocca
unfollow @poeetweet ;)

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet ik 'hoor' je...

noedrocca noedrocca

RonHoeks Ron Hoeks
@poeetweet Doodziek en dan toch twitteren. Dat zijn de echte.

SimOlst Simone Olsthoorn
@poeetweet Graag gedaan! :)

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet en jij ook... :) bedankt

Renee_OZ2 Renée O

wltrrr Walter
@poeetweet Most welcome

SaidVanenburg Sa'īd Vanenburg
@poeetweet Dank je wel!

Terrebelius Terrence Weijnschenk
@poeetweet Lol! En mee eens...

krawats roelf westra
@poeetweet haha, het is een gillerrrrr.....

RianVisser Rian Visser
@poeetweet dank je. Ook een #ff voor jou!

MrsvanP Rebecca
@poeetweet Graag gedaan :)

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet dank je ! :)

MrsvanP Rebecca
@poeetweet Thanks! ;)

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet :))))

Terrebelius Terrence Weijnschenk

MrsvanP Rebecca
#FF Omdat ik het zeg @poeetweet

Touaregtweet Touareg
@poeetweet Dank voor de FF en alle retweets

mamiof3kids Brenda Pancratz
@poeetweet Great! thats great...

Hassnae Hassnae Bouazza
@poeetweet Merci!

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet :) en zo is het...

MrsvanP Rebecca
@poeetweet :-) Hulp kunnen we allemaal gebruiken

Terrebelius Terrence Weijnschenk
@poeetweet ROFL!

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn

MrsvanP Rebecca

copsy Daniël Copsy 
@poeetweet euhhhhh

marktwain2 marktwain2
@poeetweet Klopt

MrsvanP Rebecca
@poeetweet Enjoy!

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet hop.... schrijven !!!!

mamiof3kids Brenda Pancratz
@poeetweet Thank you karel...
Your kindness is sweet.
Should be evening there now,right?
Have a beautiful evening :-)

@poeetweet Hahaha, je kan mensen hartelijk laten lachen!! #mooiman

RianVisser Rian Visser
@poeetweet is die roman al uit?

IkBenHetEcht Johan Wiersma
@poeetweet Ik ben geschokt....

noedrocca noedrocca
en natuurlijk een #FF voor de altijd leuke discussiepartner: @poeetweet

marjoleinjupijn Marjolein Jupijn
@poeetweet lief ! Dank !

@poeetweet Niks mis mee

Terrebelius Terrence Weijnschenk
@poeetweet Dank voor de RT's en een fijne avond.

AlbiYes René Albers
@poeetweet Nee hoor!!

avanduuren101 vlieg, gevoerd

nitweter Murk Hemelsoet
@poeetweet Geniaal man!!! zooooo Tijl Uilenspiegel 2.0

Marl0ne Marleen
@poeetweet wil je me niet zo voor de gek houden?!

copsy Daniël Copsy
@poeetweet heb t effe niet meer gevolgd. nog iets gemist ?

1 opmerking:

  1. Hmmm...ik schijn toch wel veel dingen erg leuk te vinden...misschien toch maar'ns serieuzer worden...NOT!

    BeantwoordenVerwijderen