dinsdag 7 juni 2011

Van top tot teen

Van Top tot Teen

Dit is ze van top tot teen
Ik houd van haar
Zij is stijfkoppig
Oogstrelend
Heeft het hart op de tong
Loslippig
Hardnekkig
Halsstarrig
Als zij zit te klieren
Of mij rondborstig
Ruimhartig
Onhandig
Omarmt
Proef ik haar nieren
Zij heeft het in haar vingers
En achter de ellebogen
Soms krijgt ze het op haar heupen
En vertelt mij dan wat ze op haar lever heeft
Dan leg ik mijn hoofd in haar schoot
Want zij is lichtvoetig
En snel op haar teentjes getrapt
Maar ik houd met huid en haar
Van top tot teen
Van wie zij is
Ten voeten
Uit

Gedicht van Top tot Teen 2.0

Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen
Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen
Ogen oren, neus en mond
Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen


Meer gedichten vindt U hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten